Ultima Online Yardım Konularına Geri Dön...Sunucumuzda mevcut olan Bodcu sistemi sayesinde zanaatkâr karakterler ile oyun oynamak daha zevkli hale gelmiştir. Çoğu kişi de bu sistemden faydalanmak suretiyle, bir hayli fazla sayıda Bulk Order (görev) alma imkânına sahip olmuştur. Böylece Runic (değerli eşya üreten) kitler ve Blacksmith' ler (demirci) için ekstra yetenek veren Ancient Hammer' ların (antik çekiç) piyasaya çıkması kolaylaşacaktır.
Kaplama yapmak, doğrudan zanaatkârın yeteneği ile ilgilidir. Ne kadar yüksek seviyede yeteneğiniz varsa, eşyayı kaplama oranınız da o kadar yükselir. Ancak yine de malzemelerin kaybolma şansı yüksektir. Kaplayabildiğiniz malzemeler için kendinizi şanslı sayabilirsiniz. Eğer malzeme yok olursa da üzülmeyin, üzülecekseniz kaplamak için hiç risk almayın derim ben :D
Özellikle +10, +15, +30 ve +60' lık Ancient Hammer' lar sayesinde, Enhance (kaplamak) edilmek istenen demirci eşyalarının yok olmaması için oran artar. Eğer 120 yetenekli demirciniz varsa ve yine, elinizde +60' lık bir Hammer mevcutsa toplamda yeteneğiniz 180' e çıkmış olur. Bu nedenle değerli olarak gördüğünüz eşyaların kaplanması için Hammer' ların kullanılmasında yarar vardır. Eğer Bodcu ile uğraşmayıp sadece bir demirci açtıysanız, bu Hammer' lardan çıkarmanız zor...
Tailor (terzi) karakterlerin ise, deri giyisi türündeki setlerin kaplanmasında, demircilerdeki gibi ilave yetenek getiren bir kit mevcut değildir. Onların stratejisi de 120 yetenekli bir terziye sahip olmaktır.
Bilinenin tersine, Runic Kitler ile yapılan kaplamalarda herhangi bir getiri mevcut değildir. Yani bir Dull Copper Runic Hammer ile Valorite Runic Hammer kullanılarak yapılan kaplama da herhangi bir oran artımı mevcut değildir. Keza, terzilerde de bu olay böyledir.
Demirciler İçin: Hangi Ingot (Külçe) İle Kaplamak, Eşyaya Hangi Özelliği Getirir?Iron Ingot:
%100 Physical Damage (fiziksel hasar)
Dull Copper Ingot:
%100 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
+100/+50 Durability (dayanıklılık) :arrow: Hem silah hem zırh için
-20/-50 Required Strength (gerekli STR) :arrow: Hem silah hem zırh için
+6 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
Shadow Iron Ingot:
%80 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
%20 Cold Damage (soğuk hasarı) :arrow: Silah için
+50/+100 Durability (dayanıklılık) :arrow: Hem silah hem zırh için
+2 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+1 Fire Resist (ateş dürenci) :arrow: Zırh için
Copper:
%70 Pysical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
%10 Poison Damage (zehir hasarı) :arrow: Silah için
%20 Energy Damage (enerji hasarı) :arrow: Silah için
+1 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+1 Fire Resist (ateş direnci) :arrow: Zırh için
+5 Poison Resist (zehir direnci) :arrow: Zırh için
+2 Energy Resist (enerji direnci) :arrow: Zırh için
Bronze:
%60 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
%40 Fire Damage (ateş hasarı) :arrow: Silah için
+3 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+5 Cold Resist (soğuk direnci) :arrow: Zırh için
+1 Poison Resist (zehir direnci) :arrow: Zırh için
+1 Energy Resist (enerji direnci) :arrow: Zırh için
Golden:
%100 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
+40 Luck (şans) :arrow: Hem silah hem zırh için
-30/-50 Required Strength (gerekli STR) :arrow: Hem silah hem zırh için
+1 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+1 Fire Resist (ateş direnci) :arrow: Zırh için
+2 Cold Resist (soğuk direnci) :arrow: Zırh için
+2 Energy Resist (enerji direnci) :arrow: Zırh için
Agapite Ingot:
%50 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
%30 Cold Damage (soğuk hasarı) :arrow: Silah için
%20 Energy Damage (enerji hasarı) :arrow: Silah için
+2 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+3 Fire Resist (ateş direnci) :arrow: Zırh için
+2 Cold Resist (soğuk direnci) :arrow: Zırh için
+2 Poison Resist (zehir direnci) :arrow: Zırh için
+2 Energy Resist (enerji direnci) :arrow: Zırh için
Verite Ingot:
%40 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
%40 Poison Damage (zehir hasarı) :arrow: Silah için
%20 Energy Damage (enrji hasarı) :arrow: Silah için
+3 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+3 Fire Resist (ateş direnci) :arrow: Zırh için
+2 Cold Resist (soğuk direnci) :arrow: Zırh için
+3 Poison Resist (zehir direnci) :arrow: Zırh için
+1 Energy Resist (enerji direnci) :arrow: Zırh için
Valorite Ingot:
%40 Physical Damage (fiziksel hasar) :arrow: Silah için
%10 Fire Damage (ateş hasarı) :arrow: Silah için
%20 Cold Damage (soğuk hasarı) :arrow: Silah için
%10 Poison Damage (zehir hasarı) :arrow: Silah için
%20 Energy Damage (enerji hasarı) :arrow: Silah için
+4 Physical Resist (fiziksel direnç) :arrow: Zırh için
+3 Cold Resist (soğuk direnci) :arrow: Zırh için
+3 Poison Resist (zehir direnci) :arrow: Zırh için
+3 Energy Resist (enerji direnci) :arrow: Zırh için
Terziler İçin: Hangi Deri Ve Pul İle Kaplamak, Eşyaya Hangi Özelliği Getirir?Spined Deri:

+5 Physical Resist (fiziksel direnç)
+40 Luck (şans)
Horned Deri:

+2 Physical Resist (fiziksel direnç)
+3 Fire Resist (ateş direnci)
+2 Cold Resist (soğuk direnci)
+2 Poison Resist (zehir direnci)
+2 Energy Resist (enerji direnci)
Barbed Deri:

+2 Physical Resist (fiziksel direnç)
+1 Fire Resist (ateş direnci)
+2 Cold Resist (soğuk direnci)
+3 Poison Resist (zehir direnci)
+4 Energy Resist (enerji direnci)
Red Dragon Scale (pul):
+10 Fire Resist (ateş direnci)
-3 Cold Resist (soğuk direnci)
Yellow Dragon Scale:
-3 Physical Resist (fiziksel direnç)
+20 Luck (şans)
Black Dragon Scale:
+10 Physical Resist (fiziksel direnç)
-3 Energy Resist (enerji direnci)
Green Dragon Scale:
-3 Physical Resist (fiziksel direnç)
+10 Poison Resist (zehir direnci)
White Dragon Scale:
-3 Physical Resist (fiziksel direnç)
+10 Cold Resist (soğuk direnci)
Blue Dragon Scale:
-3 Poison Resist (zehir direnci)
+10 Energy Resist (enerji direnci)
Bu konu 4674 kişi tarafından okunmuştur.